Článek
Světová federace FIFA tak reagovala na zkušenosti z letošních akcí, jako bylo fotbalové Euro na Ukrajině a Polsku a olympijské hry v Londýně, kde byly na vyprodaných soutěžích k vidění velké plochy volných míst. "Nevypadá to dobře. A zvlášť to nepůsobí dobře, když oznámíte světu, že nejsou žádné lístky, a pak v televizi sledujete spoustu prázdných míst," uvedl marketingový ředitel FIFA Thierry Weil.
Světová fotbalová federace bude požadovat po sponzorech, aby poskytli detaily o tom, kdo bude jejich lístky využívat, aby nedocházelo k masovým neúčastem. "Očekáváme od nich, že budou fér a dají nám před zápasem vědět, kdo přijde a kdo ne. Pak bychom mohli tyhle jejich lístky ještě dát k dispozici," řekl Weil, jenž nicméně upozornil, že prázdná místa se nedají vyloučit nikdy.
Systém vstupenek a jejich dalšího prodeje se bude testovat příští rok během Poháru FIFA, který tradičně slouží jako generálka na MS. Ceny lístků Brazilci zveřejní v listopadu.