Hlavní obsah

Na baráž s Norskem se chtělo dostat na čtvrt miliónu fanoušků

PRAHA

Na domácí odvetný zápas českých fotbalistů v baráži o účast na mistrovství světa proti Norsku by svaz prodal odhadem na čtvrt miliónu vstupenek. Více než desetkrát by tak vyprodal sparťanskou Toyota Arenu, kde se bude utkání ve středu 16. listopadu hrát. Takový byl zájem o vstupenky mezi fanoušky jen pár hodin poté, co byl na internetu spuštěn objednávkový systém.

Článek

Zástupci marketingové společnosti STES začali chystat start objednávek v úterý večer a už tehdy začali zájemci o vstupenky žádat. "Server jsme spustili v úterý v 18:00, abychom zajistili jeho bezproblémový provoz. První objednávka přišla už v 18:30, do rána jich přibylo dalších sto," řekl dnes ČTK Martin Draxler z marketingové společnosti STES, která systém zajišťovala. Všechny tyto žádosti byly vyřazeny, stejně jako dalších 4400, které dorazily před dnešním polednem.

Po poledním startu přišla další objednávková vlna, tentokrát už regulérní. "Deset minut předtím jsme přesný čas srovnali podle speciálních časových serverů, aby nebyla žádná odchylka," řekl Draxler. K dispozici byly tři servery, pokud by byl nápor příliš náhlý, ale na třetí záložní ani nedošlo.

Zkoušeli jste získat vstupenky na baráž s Norskem?
Hlasujte v anketě na konci článku!

Od pravého poledne se valila na objednávkové servery jedna žádost za druhou. Podle údajů svazu dorazilo už během prvních tří minut na deset tisíc objednávek. Tím byla fakticky překročena osmnáctitisícová kapacita letenského stadionu. Vstupenky byly nabízeny v cenách od 500 do 1650 korun.

Do ukončení objednávek, které nastalo po dvou hodinách, přišlo 80 tisíc emailů. Každý zájemce přitom mohl objednat až čtyři lístky. "Ve všech objednávkách sice žadatelé nechtěli čtyři lístky, ale i tak odhaduji, že v průměru žádali o tři vstupenky," řekl ČTK Martin Draxler ze společnosti STES, která systém zajišťovala. Podle těchto odhadů byl zájem o 240 tisíc vstupenek.

Žadatelé, jejichž objednávka bude kladně vyřízena, obdrží do 4. listopadu potvrzující email, ve kterém budou uvedeny veškeré podrobnosti k vyzvednutí vstupenek.

Reklama