Hlavní obsah

V Boleslavi mohou fanoušci přispět na nového Matějovského

PRAHA

Zajímavou akci spouští fotbalový klub z Mladé Boleslavi. Fanoušci mají šanci finančně pomoci svému klubu a přispět tak ke zkvalitnění kádru. Jeden z partnerů středočeského klubu bwin slíbil finanční podporu za každou fanoušky prosázenou tisícikorunu. Za utržené peníze pak Mladá Boleslav může koupit nového lídra za Marka Matějovského, kterého v zimě prodala do anglického Readingu.

Foto: František Stýblo

Ředitel obchodu a komunikace FK Mladá Boleslav Petr Svěcený předává dres AC Milán jednomu z fanoušků.

Článek

Fotbalový klub FK Mladá Boleslav a poskytovatel internetového sázení bwin přicházejí s iniciativou nazvanou „Kupme si nového Matějovského“. Mladá Boleslav v zimní přestávce prodala reprezentanta a svého klíčového hráče do anglického Readingu. Nyní však urychleně hledá náhradu, protože právě Matějovský byl považován za hlavního tahouna týmu od jeho postupu do první ligy. Ambiciózní Mladá Boleslav je v současné chvíli až na 10. místě tabulky, proto posily nutně potřebuje.

Podstata spolupráce Boleslavi a sázkové kanceláře bwin je velmi jednoduchá. Vychází z principu, že sami fanoušci klubu mohou pomoci svému týmu, tak jako se to stalo například v případě Bohemians 1905, kde sami jeho příznivci vybrali mezi sebou finanční částku, která umožnila klub zachránit a vrátit ho mezi elitu.

Na oficiální stránky FK Mladá Boleslav www.fkmb.cz byl umístěn reklamní banner společnosti bwin. Chce-li fanoušek svůj tým podpořit, stačí, když na banner přímo na stránkách Boleslavi klikne, zaregistruje se na stránkách bwin a vsadí si najednou či postupně 1000 Kč na některou ze sportovních či společenských událostí, přičemž může klidně vsázet v nízkém kurzu s vysokou pravděpodobnosti vítězství.

Peníze na posily

Za každou takovou sázku totiž bwin připíše na konto FK Mladá Boleslav smluvní finanční částku, která dokonce oněch 1000 Kč převyšuje. Takto získané prostředky pak může Boleslav investovat do posil a rozvoje klubu. Navíc fanoušci získají přístup až k 8000 sázek, které bwin denně vypisuje, a to včetně živých sázek v průběhu zápasů či videopřenosů vybraných sportovních událostí přímo na svém počítači.

Princip sázení se zajímavou podporou klubu přišel osobně vysvětlit účastníkům předsezónního setkání fanoušků s hráči a vedením FK Mladá Boleslav zástupce sázkové kanceláře bwin Jindřich Rajchl. Navíc dva první aktivní diskutující podaroval originálním dresem AC Milán, protože bwin je hlavním sponzorem italského velkoklubu, stejně jako španělského gigantu Realu Madrid.

„Do českého fotbalu sice díky odchodům Matějovského, Fenina a dalších přiteklo přes zimu hodně peněz, stále to však není dost. Mnoho či spíše většina klubů má finanční potíže, které musí řešit prodejem svých klíčových hráčů. Trpí tím pak jak kluby samotné, tak i atraktivita celé ligy. Domnívám se, že právě podpora fanoušků je v takové situaci nezbytná, a velmi si jí vážím. Do budoucna plánujeme uzavřít podobné dohody i s dalšími sportovními kluby, a to nejen fotbalovými, a pomoci tak českému sportu opět nahoru,“ řekl Rajchl.

Reklama