Hlavní obsah

Značku Gambrinus nahradí v názvu první fotbalové ligy zřejmě Synot

Praha

Značka Gambrinus se po sedmnácti letech pravděpodobně vytratí z názvu první fotbalové ligy. Podle úterní informace Hospodářských novin získala nejvyšší tuzemská soutěž nového sponzora. Bude jím od léta zřejmě jedna ze součástí holdingu Synot.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Ilustrační foto.

Článek

Mezi žhavé adepty na zisk pozice titulárního sponzora patřily i sázkové kanceláře Fortuna a Chance, ani jedna se ale v názvu soutěže patrně neobjeví.

"Jednání dosud nejsou uzavřena," sdělila Hospodářským novinám mluvčí Synotu Magda Pekařová. Podle zdrojů deníku jsou však již připraveny smlouvy, které by měla obchodní společnost svazu STES uzavřít se skupinou Synot na osm let nebo čtyři plus čtyři roky, tedy s možností oboustranné opce.

Podle zdroje deníku by měl být budoucí příjem od Synotu a Gambrinusu výrazně vyšší oproti nynějšímu příspěvku Gambrinusu.

Pivní značka Gambrinus z prvoligové scény nezmizí, zůstane jedním z menších partnerů soutěže.

Reklama