Článek
Jezdci týmu MenX startovali do závodu, jenž stejně jako předešlé jízdy poznamenal déšť, na 1000 kilometrů po zvládnuté kvalifikaci z předních pozic. Enge, jenž závod rozjížděl, v úvodních kolech držel se svým Ferrari 550 Maranello druhé místo ve třídě, brzy ale začal útočit na držitele pole position Christopha Bouchuta, dostal se do čela třídy GT1 a vypracoval si až půlminutový náskok.
"Pro start jsme vybrali správné pneumatiky. Dokázal jsem této výhody maximálně využít a vyjel náskok na soupeře," hodnotil spokojeně Enge vstup do závodu.
Pergl střídal Engeho při první zastávce, několik prvních kol nejel na osychající trati nadoraz, přesto se stal obětí olejové skvrny, která způsobila hromadnou havárii několika vozů.
"Viděl jsem visící žlutou vlajku, takže jsem brzdil dříve a jemněji, nebyla tam však žádná signalizace oleje na trati. Vůz najednou ustřelil a pak už jsem byl jen pasažérem. Největší náraz byl ten poslední, kdy už byl náš vůz v klidu a narazil do mě další jezdec," líčil Pergl, po jehož kolizi kroužil na trati tři čtvrtě hodiny zpomalovací vůz.
Z vítězství ve třídě GT1 se nakonec radovala posádka Gollin, Ramos, Cressoni s vozem Ferrari 550 Maranello.