Rubriky:

Ladíme

Ten se do toho obul. Z velikosti XXXXL se dostal na neuvěřitelné M

5. října 2015 09:05 - Praha

Jak ztratit více než 90 kilogramů? Edward Maar vám napoví. Před třemi lety vážil téměř 190 kilo. Uf. Proto se rozhodl pro změnu, radikální řez. Začal chozením, poté se rozběhl a na tomto sportu a koníčku se stal doslova závislým. Za třináct měsíců vysportoval ze svého těla více než 90 kilo. Poté šel na start a uběhl půlmaratón. Příběh o likvidaci nechtěné hmoty, který se stal za velkou louží, je tady.

 

Archiv: Edward Maar

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Ke změně nepřiměla Maara jen jeho monstrózní váha. Svůj vliv měl i zdravotní stav rodičů, kterým pomáhal. Jak péče a léta přibývala, i on se měnil. Byl větší a větší. Jelikož v budoucnu i on mohl mít zdravotní problémy, otec trpěl Alzheimerovou chorobou, rozhodl se pro změnu, pro zdravější životní styl, když je ještě mladý, aby měl náskok v letech příštích.

Lékaři mu nabídli dvě cesty. První byla kontrola nadváhy s léky na vysoký krevní tlak, cholesterol a hrozící vyhlídka na diabetes, onemocnění srdce a mozkovou mrtvici. Druhá šance byla postupné omezení léků a snižování váhy.

Běh a nachlazení. Zdraví máme jen jedno

Od lékařů se dozvěděl o svém těle, o výživových nedostatcích, vitamínech. Jak se stravovat, co jsou cukry, bílkoviny. „Na začátku jsem začal jen chodit, aby se mé srdce hýbalo. Chodil jsem a chodil, postupně dál a dál. Potom jsem přidal intervaly, kdy jsem trochu běhal. Po pěti měsících, jsem měl dole 41 kilo a zkusil jsem závod na pět kilometrů," vzpomínal Marr pro server popsugar.com.

Celých pět kilometrů neběžel, ale byl hrdý, že překročil cílovou čáru, že si dokázal, že se rozhodl správně. „Bylo to, jako bych se odstartoval k letu. Stal jsem se závislým, byl jsem běžcem, byl jsem volný. Během cvičení mám čas přemýšlet, celkově se cítím mnohem pozitivnější."

Oblékal i velikost se čtyřmi X

Pět až šest tréninků týdně. Vstane brzy ráno, uběhne šest až dvanáct kilometrů pětkrát týdně. Běhání kombinuje s cvičením na posílení těla, nevyhýbá se ani silovému tréninku. Buduje sílu, ale udržuje tělo štíhlé. „Za třináct měsíců jsem ztratil přes 95 kilo. Můj život je celý obnovený. Když jsem šel nakupovat, hledal jsem oblečení XXXXL. Postupem času jsem šel z XL na L až na M. Cítím se fit, vypadá to skvěle, je to zábava."

Tak obrovské změny ale nejde dosáhnout bez úpravy stravy. I z toho se stal zvyk a pravidelný kolorit. Bez něj by se nedostal až sem. Den začíná proteinovým koktejlem. V jeho repertoáru najdete také chia semínka, různé bobule, špenát, kapustu, mrkev, cibule, žampióny, brokolici, olivy, avokádo, mandle, kuře, tuňáka, vaječné bílky, jablka, hrušky, ryby, krůtí maso, tvaroh bez tuku. Denní příjem až 2000 kalorií.

„Důležité je mít osobní cíle a držet se jich. Nedopusťte, aby vás někdo deprimoval, žijte okamžikem a pracujte na sobě. Zůstaňte pozitivní, než začnete ztrácet váhu," radí muž, který shodil.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Ladíme

Filtr článků - Ladíme


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce