Článek
Komisaři závodu po prostudování situace z 37. kola uznali Fisichellu za viníka havárie, vedle napomenutí ale nepřistoupili k tvrdšímu trestu.
Fisichella měl po šestatřiceti kolech závodu značné potíže s ovládáním vozu, svou vinu však po závodu popřel. "Auto nebylo v optimálním stavu, neměl jsem dostatečný přítlak. Mark mě předjel, já mu útok vrátil a při vjezdu do zatáčky jsem byl vpředu. On se pokoušel o další manévr, přitom ale neměl dostatek prostoru. Chyba nebyla na mojí straně," uvedl vítěz prvního podniku mistrovství světa v Austrálii na stránkách f1.racing-live.com.
Webber se v Sepangu natahoval po svém vůbec prvním umístění na stupních vítězů a předčasný konec závodu jej hodně rozčílil. "Giancarlo měl úplně sjeté pneumatiky. Když jsem ho předjel, natlačil se na vnitřní stranu tratě, kde se vůz velice špatně ovládá. Navíc šel pozdě na brzdy a vzal mě s sebou," stěžoval si osmadvacetiletý pilot.
"Nechápu, proč vůbec ten manévr udělal. Musel vidět, že jsem rychlejší. Měl jsem na to dojet třetí a o to víc to bolí," dodal zklamaně Webber.