Článek
Enge se svým parťákem startoval do závodu ze čtvrtého místa a dokázal se i díky vydařené strategii se probil až do čela. Poslední kolo si už český jezdec mohl užít a bavil diváky driftováním a jízdou dveřmi napřed. „Darren výborně odstartoval a vůz mi předával na třetím místě. Měli jsme opět výborné zastávky v boxech a já jsem se po vyjetí na trať soustředil na rychlá kola, abych stáhl vedoucí vůz, což se mi podařilo,“ pochvaloval si Enge průběh druhého závodu šampionátu, který letos prožívá premiéru.
Týmová radost vydržela ale pouze do závěrečné technické kontroly. Ta totiž odhalila nesrovnalost u ochranné dřevené desky na spodku vozu, která měla tloušťku místo předepsaným 25 mm 24,2 mm! „Dřevěná deska na spodku našeho vozu byla o osm desetin milimetru slabší, což nám na výkonu vůbec nic nepřidalo. Zdejší trať je hrbolatá, a tak se zřejmě stalo, že jsme na hrbech škrtali a ubrousili si potřebné desetiny milimetrů. Je to velká škoda a celý tým je obrovsky zklamaný. Já i Darren cítíme křivdu, ale bohužel pravidla jsou daná,“ pokrčil rameny Enge.
Možnost zklamání napravit bude mít Enge se svým parťákem již za necelé tři týdny na Masarykově okruhu v Brně. „Do Brna se už moc těším. Bude to po dlouhé době, kdy pojedu před českým publikem opět významný mezinárodní závod. Myslím, že výkon v Silverstone je dobrou pozvánkou na brněnský podnik,“ věří v dobrou diváckou podporu český pilot.