Hlavní obsah

Woodse opustil už třetí sponzor, výrobce limonád Gatorade

NEW YORK

Golfista Tiger Woods přišel už o třetího sponzora, kterého odradila jeho pošramocená pověst. Spolupráci s golfovou jedničkou uplynulé dekády v pátek ukončila společnost Pepsi, respektive její značka limonád Gatorade. Firma ho přitom podržela v době, kdy skandál s jeho mimomanželskými zálety gradoval.

Foto: Mick Tsikas , Reuters

Golfista Tiger Woods na Australian Masters.

Článek

"Pro Tigera už v našich marketingových snahách nevidíme perspektivu, a tak jsme se rozhodli ukončit naši spolupráci," uvedla firma ve svém prohlášení. Odmítla své rozhodnutí spojovat s Woodsovými aférami, přestože výrobky s jeho jménem přestala vyrábět právě vloni v listopadu, kdy se manželské problémy Woodse provalily na veřejnost. Bude ovšem dál podporovat alespoň jeho charitativní aktivity.

Rodinné problémy a přiznaná nevěra stály čtyřiatřicetiletého golfistu už dříve dvě lukrativní smlouvy. Opustil ho telekomunikační gigant AT&T a poradenská společnost Accenture a několik menších partnerů. Zbytek sponzorů, zahrnující klíčové partnery, ale zatím spolupráci nerozvázal, i když se k budoucnosti vyjadřuje váhavě.

Woodsovi vydělávala reklama většinu ze zhruba 110 miliónů dolarů (asi 2,1 miliardy korun), které vykázal jako výdělek za rok 2008. Jen pětinu z této částky přitom tvořily odměny za turnaje.

Reklama