Rubriky:

Běžkyně sobě

Propadla pohybu a váha šla dolů. Zbavila se 50 kilogramů

9. října 2015 09:56 - Praha

Jessica Skarzynskiová tráví svůj volný čas tím, že objíždí běžecké závody a snaží se motivovat ostatní ženy. Ví proč. Před deseti lety nemohla uběhnout ani dva kilometry, ale slíbila si, že takhle ne. Rozhodla se kontrolovat svůj život a vyhnout se zdravotním problémům. Díky novému koníčku shodila postupně téměř padesát kilogramů. Čím si prošla? Chtěla to vzdát? Tady je její pohled, který přinesl server popsugar.com.

 

jessrunshappy.com

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Proč jste se rozhodla pro změnu?

Bojovala jsem s úzkostí, depresemi a s váhou už od mládí. V roce 2004 jsem vážila více než 120 kilo. Poté lékaři před mými 21. narozeninami zjistili, že moje máma má rakovinu prsu. Byl to pro mě šok, rozhodla jsem se o sebe lépe starat.

Jaká byla vaše cesta ven z tohoto těla?

Dělala jsem kickbox, hot jógu, ale mé šťastné místo je běhání. Je to jako když vše můžu uzavřít a soustředit se jen na to, co se děje v mé hlavě a vytvářet si prostor pro pozitiva.

Jaký je váš týdenní cvičící plán?

V neděli mám dlouhé běhy až 18 kilometrů. V pondělí je volno a soustředím se na strečink a regeneraci, v úterý silový trénink a sedm kilometrů. Ve středu například čtyřicet minut na kole, případně bazén. Ve čtvrtek dalších sedm kilometrů, kde střídám tempo a intervalový trénink. Pátek volno a v sobotu jóga, procházky, strečink jako příprava na nedělní dlouhý běh.

Kolik kilogramů jste shodila?

Od roku 2004 do roku 2009 téměř padesát kilo.

Jaký byl první největší rozdíl, když šla kila dolů, byla jste šťastná, hrdá na sebe?

Většinu váhy jsem získala na vysoké škole, když jsem objevovala, kdo skutečně jsem. Když jsem si užívala svobodu, přišla jsem na to, co chci dělat se svým životem. Vždycky jsem byla fyzicky zdrženlivá, protože jsem byla mnohem větší než ostatní v mých jedenadvaceti letech. Jakmile jsem začala běhat, váha šla dolů, zvýšilo se mi sebevědomí a měla jsem lepší náladu. Úzkost šla pryč, nemusela jsem užívat léky, to byla další motivace jít dál.

Můžete popsat vaše denní typické jídlo?

Snídaně je obvykle šálek cereálií s trochou čokolády a mandlovým mlékem. Ale také mám ráda zeleninové koktejly, je to snadný způsob. Dám kapustu se špenátem do mixéru s proteinovým práškem a přidám kapku mandlového mléka. Někdy také mražené ovoce. To jde využít i jako svačina. K obědu obvykle sendvič nebo salát, ale snažím se držet dál od rafinovaných cukrů, bílého chleba, baget a podobných věcí. Jako svačinu mezi obědem a večeří si dám obvykle tyčinku Quest Bar. Večer protein jako kuřecí nebo krůtí hamburgery bez housek ale se salsou a sacharidy. Jako sacharidy celozrnné těstoviny nebo sladké brambory.

Kolik kalorií denně sníte?

Mám ve zvyku jíst kolem 1700-1900 kalorií denně v závislosti na tom, jaké mám tréninky.

Co byste poradila těm, kteří stojí před rozhodnutím jako vy před lety a tápou?

Nesrovnávejte se s ostatními. Je snadné spadnout do negativního myšlení a přestat, když vidíte kolem sebe lidi, kteří to dělají „lépe". Já nejsem dokonalá, ale jsem živým důkazem, že pokud mohu něco udělat, tak to můžete absolutně udělat také.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Běžkyně sobě

Filtr článků - Běžkyně sobě


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce