Článek
„Jsem rád, že se nám podařilo před pěknou diváckou návštěvou vyhrát takhle výrazným rozdílem. Velmi dobře jsme vstoupili do utkání a zaslouženě jsme se ujali vedení. V závěru první půle jsme ale přestali trošku běhat a pustili jsme Bohemku do několika závarů před naší brankou, kdy nás podržel gólman Bičík," bilancoval liberecký trenér Jaroslav Šilhavý.
A kvitoval aktivitu svých svěřenců v dalším průběhu zápasu. „Od druhého gólu jsme měli dění na hřišti pod kontrolou. A dotáhli jsme zápas do vítězného konce. Za to chci klukům pogratulovat a jen si můžeme přát, ať to takhle půjde i dál," pravil kouč.
Stoper Jan Nezmar si cenil toho, že Slovan pokračuje v herní jistotě. Proti Bohemians vstřelil svůj prvoligový gól s pořadovým číslem 104! „Z pohledu obránce se snažím soustředit na každou chvíli, kdy má soupeř balón. A je naším úkolem, abychom ho protivníkovi sebrali a přešli rychle do protiútoku, než se stačí znovu zkonsolidovat," uvažoval Nezmar.
Weber: Liberec je někde jinde
„Myslím, že jsme byli na Bohemku dobře připravení. Pořád mě to láká dopředu zvlášť poté, co předvádíme ofenzivní hru a dostáváme se hodně do vápna. Na půlce mě svrbí nohy a jsem rád, že mám možnost naběhnout si před soupeřovu branku při standardních situacích. Přece jen jsem bývalým útočníkem a konstruktivní fotbal je mi vlastní, protože jinak letos ani hrát neumíme," povídal zkušený fotbalista, který je členem Klubu ligových kanonýrů.
Mezi oběma týmy byl velký kvalitativní rozdíl. Uznal to i trenér Pražanů Jozef Weber. „Slovan je momentálně po herní stránce někde jinde, než náš tým," nebál se vyslovit to, co viděli všichni diváci na tribunách. „Chtěli jsme přednosti soupeře eliminovat, ale vůbec se nám to nepovedlo. Nevytvořili jsme si žádnou kloudnou šanci. Liberec byl jasně dominantní, v závěru to byla z jeho strany exhibice. A někteří naši hráči by se měli od domácích přiučit, s jakou chutí se má hrát ligový fotbal," líčil zklamaně Weber a bylo na něm znát, že má plnou hlavu starostí, jak ukončit už třináct kol trvající čekání na vítězství.