Článek
Telefonista zodpovědný za vyřizování objednávek byl dnes jediným ze Sazky, s nímž měl redaktor Sport.cz možnost hovořit. Tisková mluvčí společnosti Stanislava Doubravová stejně jako ředitel propagace Josef Prouza se účastnili porady vedení Sazky mimo Prahu a nebyli telefonicky k zastižení.
Vyjádření k celé situaci okolo vstupenek se nepodařilo získat ani od předsedy organizačního výboru MS 2004 Zbyňka Kusého. Ten pouze sdělil, že je momentálně ve Spojených státech a vyjádří se až po návratu do vlasti.
Lístky bude možné koupit přes terminály Sazky
Ani generální sekretář Českého svazu ledního hokeje (ČSLH) Martin Urban nebyl o mnoho sdílnější. "Lístky na MS by měly být v distribuci během několika dní a na starost je má společnost Sazka," potvrdil Sportu.cz Urban s tím, že víc se fanoušci dozvědí na internetové stránce www.sazkaticket.cz.
.:ANKETA: |
Plánujete koupi lístků na MS 2004 v hokeji? Hlasujte na konci článku |
Tam ovšem Sazka pouze uvádí, že lístky bude možno objednávat přes uvedenou telefonní linku a později budou moci fanoušci koupit lístky dokonce přes zavedené terminály Sazky. Tento způsob distribuce by se ale měl rozjet až v lednu příštího roku. Přitom světový šampionát v hokeji začíne na konci dubna 2004.
Neuvěřitelný chaos, tvrdí Kovarčík
Peter Kovarčík, jehož firma Teleaxis měla původně na starosti marketingová práva šampionátu, než jí svaz vypověděl smlouvu, si nebral servítky. "Kolem prodeje lístků a lóží funguje neuvěřitelný chaos," prohlásil Kovarčík.
"Přece není možné, že ještě na začátku prosince nemají fanoušci možnost koupit si lístek na nejatraktivnější sportovní podívanou v Česku za poslední roky. Právě teď je Praha plná turistů a není pochyb o tom, že například návštěvníci ze severu Evropy, z Ruska nebo Německa by domů rádi přivezli jako dárek k Vánocům lístky na mistrovství světa v hokeji," dodal pro Sport.cz Kovarčík.
Teleaxis neměl s lístky nic společného
Teleaxis se připravoval na MS 2004 tři roky dopředu, jak by si Kovarčík tedy představoval prodej a distribuci lístků? "Naší představou bylo vytvořit k 30. 6. kompletní lístkový systém a do letošních Vánoc zahájit prodej lóží. Samotný prodej a distribuci vstupenek jsme pak chtěli svěřit společnostem jako Ticketpro nebo Ticketart, které s tím mají dlouholeté zkušenosti," uzavřel Kovarčík, kterému podle jeho slov v poslední době volalo několik firem rozhořčených z faktu, že nemají ještě šanci koupit lístky nebo lóže, které by mohly v rámci předvánočních akcí nabízet fanouškům.
Figurování Teleaxisu v prodeji lístků ale zástupci svazu jasně zpochybnili. "Teleaxis neměl s lístky nic do činění už od začátku. Společnost sice měla se svazem smlouvu o marketingových právech pro MS, ale vstupenky byly od začátku v kompetenci ČSLH," odmítl představy Teleaxisu generální sekretář svazu Urban.