Článek
Rychlost dosažená v Dubaji je prozatím na hranici možností týmu. Limitujícím prvkem je především aerodynamika. Konstruktéři jsou však přesvědčení, že vůz by mohl teoretický zrychlit až na závratných 350 km/hod. V praxi je však nejbližším cílem pokoření hranice 300 km/hod.
"Máme sice světový rekord, ale vývoj vozu musíme směřovat dál. Teď už víme, že naše auto může jet ještě rychleji, a proto pokračujeme v práci," řekl Martin Koloc, bývalý šéf Buggyry a její poradce v Dubaji.
Pokoření rekordu byl pro Davida Vršeckého adrenalinový vrchol, který dosud nikdy nezažil. Se svým závodním vozem na okruzích totiž kvůli omezovačům rychlosti jezdí maximálně 160 km/hod. Pří překonávání rekordu, kterému předcházely několikaměsíční přípravy, bylo mnoho neznámých. "Mohl explodovat motor, roztrhnout se náprava, kardanka," řekl na Autotecu Vršecký.