Článek
"Cílovou rovinkou okruhu v Indianapolis proletíte rychlostí přes 330 km/h se zařazeným sedmým rychlostním stupněm. Ale ani si nestačíte pořádně uvědomit, že přejíždíte slavný cihlový pás, připomínající starý okruh, a už musíte jít prudce na brzdy.
Devadesátistupňová první zatáčka na pravou ruku vás nutí snížit rychlost na 90 km/h, která v následující levé lehce vzroste na 115 km/h. Následující pasáž trati uhýbá mírně doprava, charakter okruhu ale dovoluje jet rychlostí přes 220 km/h, která však v dalším ohybu klesá na polovinu.
Rychlost na tradičním oválu
Následuje krátký moment s plynem na podlaze, a už opět brzdíte před pátou zatáčkou, kterou projedete rychlostí 115 km/h. Stejná situace předchází i šesté a sedmé zatáčce, která vás zavede na rovinku na protilehlé straně areálu. Rychlosti 290 km/h si na rovinatém úseku ale příliš dlouho neužijete.
Záhy totiž následuje levotočivá zatáčka s úhlem 90 stupňů, kterou prosvištíte stodvacítkou, přičemž nepřestáváte brzdit. Esíčko zatáček č. 9 a 10 vykroužíte rychlostí 75 km/h, na výjezdu ovšem necháte zařvat motor v maximálním výkonu na krátké rovince, záhy však krotíte dvoustovku na přijatelnějších 130 km/h.
Po výjezdu z jedenácté zatáčky se trať vrací na oválný okruh, kde se dvěma mírnými pravými ohyby dostanete do cílové rovinky. Rychlost postupně roste a až se kolem vás opět mihnou lehce rozmazané cihly, víte, že jste v dalším kole."