Rubriky:

NHL

Podívejte se, jak dal Hertlův spoluhráč gól, přestože puk skončil mimo branku

22. ledna 2015 12:52 - Praha

Kuriózní moment, na který však pravidla ledního hokeje pamatují, nastal v nočním utkání NHL mezi San Jose a Los Angeles. Tři vteřiny před koncem základní hrací doby uznali rozhodčí gól Žralokovi Loganu Coutureovi, přestože svým pokusem netrefil soupeřovu branku. Nutno podotknout, že sudí rozhodli správně.

 

Marcio Jose Sanchez, ČTK/AP

Králové se za stavu 2:3 rozhodli před vhazováním v útočné třetině odvolat gólmana Quicka a hrát se šesti hráči v poli. Buly sice vyhráli, jenže obránce Doughty na puk nedosáhl, a tak Couture zamířil vstříc prázdné brance.

Spoluhráče Tomáše Hertla však na poslední chvíli fauloval dojíždějící Jeff Carter, a tak opuštěnou branku o pár centimetrů minul. Smutnit ale nemusel, protože hlavní rozhodčí okamžitě ukázal na bránu na znamení toho, že gól platí.

Pakliže totiž jede některý z hráčů na opuštěnou branku při soupeřově power play a je zezadu faulován, sudí gól uzná jako technický. San Jose i díky Coutureovi, jenž zaznamenal dvě trefy, zvítězilo 4:2.

škv, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: NHL

Filtr článků - NHL


Podsekce:

       
  • Souhrn
  • Výsledky
  • Tabulky
  • Kalendář

Načítám data
Vyčkejte prosím, načítám data..