Rubriky:

Ostatní

Novozélandská televize pustila divákům místo ragby porno

7. července 2008 16:44 - WILLINGTON

Šokující překvapení čekalo v neděli odpoledne na diváky novozélandského televizního kanálu Prime Television. Místo pravidelného ragbyového magazínu Grassroots Rugby se mohli čtyři minuty dívat na tvrdé porno. Televize sice záhy pustila správný materiál, pořádné ostudě ale neunikla. Televize přitom vznikla v roce 1998 sloučením několika křesťanských kanálů.

Mluvčí televize se v pondělí divákům za nečekaný "bonus" omluvil a ze selhání vinil "chybu v distribučním procesu". Celostátní komerční televize podle něj omylem dostala k odvysílání soubor určený divákům placeného pornokanálu a na chybu mohla přijít, až když se začalo skutečně vysílat.

Na selhání si podle agentury AP smlsla i konkurence. Několik dalších novozélandských televizí přineslo ve večerních zprávách záběry z pomýleného vysílání, doprovázené překvapenými i znechucenými reakcemi diváků.

Televize Prime patří na Novém Zélandě k těm sledovanějším. V roce 1998 paradoxně skoupila licence od několika místních křesťanských kanálů a začala na jejich kanálech vysílat především zábavné programy pro cílovou skupinu nad 30 let. Krom toho dává velký prostor i ragby, tamějšímu nejsledovanějšímu sportu. Zároveň je jediným australským neplaceným kanálem, který zápasy novozélandské ragbyové ligy vysílá. Od roku 2006 je majitelem stanice australská televizní síť Sky.

ČTK

Zrušit


Časová osa: Ostatní