Rubriky:

Ostatní

Tyson nepřijel. Cítíme se podvedení, investovali jsme statisíce, říká Kutil

20. října 2010 12:44 - PRAHA

Mike Tyson měl být lepidlo pro fanoušky, sponzory, peníze. Počítalo se s jeho tváří, minulostí, jako fenoménem boxu. Reklama v médiích, chystaná dražba rukavice, předávání ceny na galavečeru Heroes Gate II . Není nic. Zůstali jen nespokojení, kteří musí řešit vzniklou a nepříjemnou situaci. Jako organizátor čtvrtečního večera, který navíc měl návštěvu hlídat. Jednalo se o dvacet lidí. „Cítíme se podvedeni,“ nebojí se říci bývalý český reprezentant Ladislav Kutil.

 

PRÁVO/Michaela Říhová

Jak velký problém pro vás je, že se galavečeru nezúčastní Tyson?
No...on tam měl předat cenu, dali jsme ho do reklamy, investovali jsme do akce peníze. Ale galavečer normálně doděláváme, takže doufám, že to problém nebude. Myslím, že bude mít úspěch.

Chtěl někdo vrátit vstupné?
Tři lidi.

Cítíte se podvedení, že příjezd Tysona do Prahy vybouchl?
Určitě. Podvedení se cítíme určitě, protože my v tom nemáme jen ten galavečer, ale my mu měli dělat i ochranku.

Mike Tyson mezi promotéry Petrem Havrdou (vlevo) a Reyem KarpfemMike Tyson mezi promotéry Petrem Havrdou (vlevo) a Reyem Karpfemfoto: archiv Reye Karpfa

 

Budete žádat po promotérech odškodnění?
Vůbec nevím. Teď doděláváme celý večer, takže tomuto se vůbec nevěnuji, ale až to doděláme, tak si přečteme smlouvy a uvidíme.

Dokážete finančně vyjádřit vaší investici?
To je těžké říci, nebudu to konkretizovat, ale částka jde do statisíců.

Vyjádření Petra Jákla
Tyson měl být čestným hostem předpremiéry filmu RED s Brucem Willisem, měl dražit svou rukavici na charitu. Dohodl jsem se s jeho promotéry z Brokerspol na ceně, za kterou to Tyson udělá a tu částku by dostal, kdyby dorazil. Jelikož jsem si jeho příletem nebyl jistý, tak jsem stanovil termín platby, až po jeho příletu v den předpremiéry filmu Red a na Red Film Party. Myslím, že to od Brokerspol byla neodhadnutá situace a marketingově podceněná akce. Mysleli si, že se Tyson bude prodávat sám, ale to prostě tak nejde. Začali vše řešit pozdě a neměli kvalitně připravený marketing. Přirovnal bych to k tomu, jako kdybych se dnes rozhodl točit film Kajínek a měl by se točit místo za dva roky dva týdny.

Libor Kalous,Marek Burkert, Sport.cz, Právo

Zrušit


Časová osa: Ostatní

Filtr článků - Ostatní