Článek
Vozdecký uvedl, že jeho podnik vstoupil do podpory hokeje až poté, co bylo jasné, kdo je vlastníkem, manažerem a kdo sponzorem. "My nejsme mecenáši, ale je to byznys jako každý jiný," řekl Vozdecký. Dodal, že si Martina Straky jako nového majitele klubu velmi váží a že se byl podívat na jeho několika zápasech v NHL. Podle ředitele je v Česku málo oddílů, které jsou nyní "v takovém tvaru jako HC Plzeň 1929".
Vozdecký označil nové klubové logo s hlavou indiána jako velmi chytrý tah. Obě strany dnes představily lahve sektu s kulatým zlatým symbolem indiána, které se budou nejdéle od prosince prodávat ve fanshopu před stadionem. Ředitel klubu Emil Kristek nevyloučil, že by se sekt pil přímo na stadionu, jako nápoj zejména pro ženy.
"Vzájemně si posilujeme image. Společně toho vymyslíme ještě daleko více. Připravujeme před stadionem Vánoce se sektem a indiánem," dodal Kristek. Dodal, že prodeje ve fanshopu by mohly firmě pomoci.
Rozpočet klubu nepřesáhne 80 miliónů korun
Podle marketingového ředitele Bohemia Sektu Martina Fouska je páteční krok spíše vyjádřením toho, že se firma chce účastnit života v regionu. "Pochopitelně ten prodej ve fanshopu a další způsoby, například ve VIP zóně, podpoří naše další obchody," dodal.
Rozpočet klubu, který stejně jako loni nepřesáhne 80 miliónů korun, je podle Kristka pokrytý z více než 90 procent smlouvami s 85 sponzory. Před podpisem jsou další firmy, které dají přes milión korun, například Subtera, AVE, Rumpold a Marius Pedersen.
Jednání se sponzory značně usnadnilo vyřešení finančních potíží po Strakově majetkovém vstupu. Do první trojky patří podle informací ČTK vedle Bohemia Sektu sázková kancelář Chance a Eliod.
HC Plzeň 1929 chce letos navázat na předchozí úspěšnou sezónu, kdy tým došel do semifinále. Martin Straka v červnu vložil do klubu vlastní peníze a stal se rozhodujícím spolumajitelem. Předtím hrozil plzeňskému hokeji v extrémním případě i krach.