Článek
Charouz a Mücke v Barceloně nestačili jen na dva vozy týmu Peugeot, resp. Audi a v duelu s vozy poháněnými dieselovými agregáty dosáhli se svým benzínovým motorem vůbec nejlepšího výsledku. „Když si uvědomíte, že se ten vůz stal provozuschopným před necelými osmi týdny, tak to je fantastický úspěch,“ pochvaloval si Richards na webových stránkách britského motoristického magazínu Autosport. „Vůz je rychlý a současně spolehlivý. Sériový motor Aston Martin DBR9 ukázal, že může být přínosem i pro prototyp,“ dodal šéf společnosti Prodrive.
Úspěch při premiéře byl pro tým velkým povzbuzením, současně ale nastavil laťku pro vrchol sezóny, kterým bude 14.-15. června slavný vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans. „Na základech z Barcelony musíme stavět. Musíme pokračovat ve vývoji a zjistit, co můžeme z auta při Le Mans dostat. Ve Španělsku jsme byli nejrychlejším vozem s benzínovým motorem a do Le Mans chceme náskok vozů s dieselovými agregáty ještě více smazat,“ věří Richards v úspěšné vystoupení při tradičním závodu na okruhu Sarthe.