Článek
Reklama ale není jen idylka. Desítky lidí ze štábu, kde každý ma svoji přesnou a nezastupitelnou roli. K tomu dva natáčecí dny v Praze a v dalších extreriérech za branami města. To vše pro půlminutový spot, který má pohodlně usazeného diváka v křesle přesvědčit, že tento produkt musí mít. Ano, to je kouzlo a zákon reklamy. Sekundy, které v hlavním vysílacím čase stojí statisíce. Ale vyplatí se.
Teď je tu probiotický nápoj, který získal novou tvář. „Každý den začínám s Actimelem. Pomáhá mi překonávat každodenní stres a zátěž a je mým každodenním pomocníkem na cestě k vítězství,“ říká přímo vzorově dvojnásobná olympijská vítězka.
Martina Sáblíková si zahrála v reklaměfoto: Ondřej Pýcha
Jenže i radostné obrázky v televizi mají své temnější stránky. Okolnosti umí úřadovat. Nestačilo se napít a jen se usmívat. Sáblíková při natáčení na ledě upadla, píchla také kolo. „Bavilo mě to, byla to příjemná změna, přesto raději zůstanu u sportu,” má jasno svěřenkyně trenéra Petra Nováka, která patří mezi nejvyhledávanější tváře v Česku.
„Nevím, jak jinde, ale u nás je Martina jednou z nejžádanějších sportovkyň,” mne si ruce David Trávníček ze společnosti Sport Invest Group, která Sáblíkovou zastupuje.
Mezník rodačky z Nového Města na Moravě přišel po olympiádě ve Vancouveru. Vystoupila z letadla a v kapse měla dvě zlata a jeden bronz. Historický úspěch byl na světě. Od Českého olympijského výboru zinkasovala 3,4 miliónů korun na odměnách.
A jak to bývá, úspěch generuje úspěch. „Máme další projetky v jednání, ale je předběžné o nich mluvit. Stejně tak bych nekomentoval finanční otázku,” tlumí zvědavost Trávníček. Jenže i za milióny se musí běhat. „Oslovily jsme některé firmy už před olympiádou, ale ty se ozývají třeba až teď,” dodává Trávníček.